maanantai 11. marraskuuta 2013

Tervetuloa mun oman peliblogini äärelle!

Jaahas, että sinä löysit mun oman blogini äärelle, jossa voit seurata miten minulla pelaaminen suoriutuu, ja voihan minäkin väsätä videoarvosteluita peleistä jos kysyntää löytyy.

Tämä blogi vaatii vielä viilaamista, koska aloitin blogailun vasta äskettäin, ja minulla kun ei ole kaapparikorttia jolla nauhoittaa sisältöä konsoleilta, joten meikäläinen odottaa Hauppaugen HD PVR Rocket -kaapparikorttia jolla voin nauhoittaa ilman että olisin tietokoneen äärellä.

Jos ei muuta, niinpä tervetuloa mun blogini ääreen, mutta koska mulla on opiskeluita suoritettavana, niin päivitykset ovat kokonaan sattuman kauppaa. No, yritän silti ylläpitää tätä blogia niin kauan kunhan mulla on vain aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti