tiistai 12. marraskuuta 2013

Hauppauge HD PVR Rocket, ja miksi haluan tämän kaapparikortin

Joo-o, olen kuullut aika paljon tästä kaapparikortista joka on tämän viestin aihe, ja olen aikeissa ostaa tämän jotta pääsisin tekemään videoarvosteluja.


Taidanpa listata muutamia syitä että miksi haluan tämän kaapparikortin.

1. Tämän avulla mun ei tarvitse kytkeä tätä kaapparikorttia mun omalle tietokoneelle, jos ei ole pakko. Jos tähän voin sanoa, että voin kytkeä USB-muistitikun laitteeseen, niin sehän jo kertoo omaa kieltään että voin irtautua tietokoneen kahleista.

2. Pienen koon ansiosta voin kantaa sitä ympäriinsä, mutta jos tähän täytyy sanoa että se silti vaatii oman virtalähteen, niin se vähentää fiilistä kantaa sitä ympäriinsä.


No, aika lyhyt lista asioista että miksi haluan kaapparikortin, mutta seuraavaksi minun pitäisi ostaa mikrofoni jotta pääsisin nauhoittelemaan spiikkejäni, mutta kunhan saan kaapparikortin niin teenpä sillä muutamia testikokeita jotta näkisin että miten se selviytyy tehtävästään.

Voihan olla sekin että teen siitä myös blogiarvostelun jotta te tiedätte että onko sen arvoinen. Tiedän että se maksaa 180 euroa, joten se on kohtuullisen kallis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti