tiistai 4. marraskuuta 2014

DigiExpo 2014, ja mitä mieltä siitä olin

Muutenkin tämä blogi on autioitunut pahasti että nyt aion puhua mitä mieltä olen DigiExpo 2014:sta.


Super Smash Bros. for Wii U oli mulle melkoinen elämys tuntemattomien kanssa, sillä sitä tuli hakattua melko paljon vaikka aluksi halusin hakata sitä peliä vain muutama matsi ja sitten tehdä siellä jotain muuta. Myös tämänkin pelin kanssa kokeilin Greninja-hahmoa ekaa kertaa, ja olihan se melko hauska hahmo pelata muita ihmisiä vastaan, vaikka en ole mikään mestari pelin kanssa.

Michael Jackson Moonwalkeria tuli pelattua Pelipeijoonien-alueella, mutta kolmannessa kentässä jouduin ottamaan kuitin koska en löytänyt viimeistä tyttöä vaikka yritin parhaani mukaan avata oveja joita olin avannut ties kuinka monta kertaa.

Pelilavalla tuli nähtyä Mario Kart 8 -peli toiminnassa, ja olihan se viihdyttävää katseltavaa kun pelaajat epätoivoisesti yrittivät päästä ensimmäiselle sijalle.


Vaikka en kiinnittänyt huomiota muihin alueisiin, niin silti mulla oli melko hauskaa, ja nyt sitä odotellaan DigiExpo 2015:sta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti