perjantai 7. helmikuuta 2014

Sonicin redesign... siis MITÄ VITTUA?!

Vaikka tämän viestin otsikko saattaa kuulostaa siltä että lähden vihamielessä tekemään viestiä, mutta yritän silti pitää itseni kasassa kun lähdin tekemään tätä kirjoitusta.


Kun avasin Twitterin ja scrollasin sivua, niin mulla tuli tämmöinen "mielenkiintoinen" kuva vastaan:

Tähänkö nyt sitten on tultu että Sonicille ja sen muille ystäville annettiin kokonaan uusi ilme??

Mä en vain tiedä että voinko sanoa mitään tästä, mutta Sonicin käsivarret ovat nyt kokonaan siniset, ja Knuckles näyttää siltä että hän on ottanut turhan paljon steroideja.

Vaikka minä tiedän että mulle saattaa tulla solvauksia tästä, mutta mulla on nyt ristiriitaiset tunteet Sonicin uudesta ilmeestä, ja en halua että sitä tullaan trollamaan suoraan että redesign on paras juttu ikinä.


Lisäksi, tämä aika on mennyt niin nopeasti etten ole ehtinyt kirjoittaa mitään tähän blogiin, koska se on tuo hemmetin koulu joka vie mun kallisarvoista aikaa kun sitä saa työskennellä 8 tuntia maksimissaan tiettyinä päivinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti